Klachtenregelement

Bent u ergens ontevreden over, of heeft u een klacht over onze zorg? We gaan graag met u in gesprek en op zoek naar een oplossing.

Bij NH-Homecare vinden we het belangrijk om onze ondersteuning professioneel en betrouwbaar te leveren. Als u toch een ontevreden ervaring heeft, bijvoorbeeld omdat u vindt dat u niet serieus bent genomen of ons moeilijk heeft kunnen bereiken, horen we dat graag. U kunt uw klacht direct met een van onze medewerkers bespreken. Samen zoeken we naar een passende oplossing.

Komt u er niet uit met de medewerker? Dan kunt u gebruikmaken van ons online klachtenformulier. De klacht wordt dan opgepakt door onze interne klachtenfunctionaris. U ontvangt binnen 2-4 weken een bevestiging van ontvangst, inclusief de acties die we nemen om uw klacht op te lossen. Waar nodig wordt de klacht besproken met een interne adviescommissie. Wij streven ernaar om binnen 8 weken een terugkoppeling te geven over de afhandeling en de afspraken die gemaakt zijn voor verbetering.

Bij NH-Homecare staat uw tevredenheid centraal, en we zien klachten als een kans om onze dienstverlening verder te verbeteren.

Scroll to Top